Reklamácie
Ak ste obdržali chybný alebo poškodený výrobok, mali by ste ho reklamovať.
Upozornenia:
Je veľmi dôležité, aby ste si ponechali pôvodný obal. V opačnom prípade možno nebudete môcť uplatniť reklamáciu voči odosielateľovi. Výrobok môže prepraviť len jedna z našich schválených prepravných spoločností.
Pri odoslaní objednávky ste dostali odkaz, ktorý vám umožňuje sledovať stav vašej objednávky. Tento odkaz môžete použiť aj na otvorenie reklamácie – stačí kliknúť na položku „Reklamácia“ v dolnej časti stránky so stavom objednávky a postupovať podľa pokynov.
Náš ochotný tím zákazníckeho servisu reklamáciu spracuje a bude vás čo najskôr kontaktovať – do niekoľkých pracovných dní.
Neposielajte nám chybný ani poškodený výrobok, pokiaľ vás o to nepožiadame.
Máte ďalšie otázky týkajúce sa reklamácií?
Kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu na info@lampemesteren.sk alebo +421 258 419 026 - radi vám pomôžeme. V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.

