FAQ


Ako bude moja objednávka doručená?
Spoločnosť Lampemesteren.sk zasiela všetok tovar prostredníctvom spoločnosti GLS, DPD, UPS, DSV. Môžete si vybrať, či vám lampy doručia do zásielkového obchodu alebo domov. Vaša objednávka je zvyčajne doručená do 1 až 3 pracovných dní. Mnohokrát je tovar odoslaný v ten istý deň, ako ste si ho objednali.
Aké mám možnosti doručenia?
Spoločnosť Lampemesteren.sk zasiela všetky položky prostredníctvom spoločnosti PostNord alebo GLS. Všetky nákupy sú doručované bezplatne do zásielkového obchodu GLS pre všetky nákupy nad 99 €.
Ako dlho trvá doručenie?
Dodacia lehota na stránke Lampemesteren.sk je maximálne 8 pracovných dní, hoci dodanie špeciálnych svietidiel môže trvať až 3 týždne.
Môže byť moja objednávka doručená na inú adresu, ako je fakturačná adresa?
Áno. Stačí, ak počas objednávky vyplníte preferovanú adresu doručenia.
Môžem zmeniť adresu doručenia?
Doručovaciu adresu môžete zmeniť prostredníctvom odkazu, ktorý ste od nás dostali spolu s prehľadom objednávok. Ak je vaša zásielka fakturovaná, nie je možné zmeniť adresu doručenia.
Čo sa stane, ak sa zásielka počas doručovania stratí?
Ak ste zásielku nedostali ani 10 pracovných dní po prijatí e-mailu s potvrdením o odoslaní, kontaktujte náš zákaznícky servis. Môžu skontrolovať, kde sa zásielka nachádza, a v niektorých prípadoch môžu zásielku sledovať.
Napíšte e-mail na adresu info@lampemesteren.sk alebo nám zavolajte na číslo+421 258 419 026.
Prečo som nedostal potvrdenie objednávky?
Ak ste nedostali potvrdenie objednávky e-mailom, vaša e-mailová adresa mohla byť zadaná nesprávne. Zavolajte alebo napíšte zákazníckemu servisu na info@lampemesteren.sk, ktorý môže vašu e-mailovú adresu rýchlo opraviť.
Ako môžem nakupovať?
Ak ste našli svoju položku:
- Pridajte položku do nákupného košíka kliknutím na „Pridať do košíka“. V hornej časti stránky sa teraz zobrazí červený pruh s nápisom „Položka bola pridaná do nákupného košíka. Prejdite do nákupného košíka.“ Kliknutím na tlačidlo „Prejsť do košíka“ dokončite nákup.
- Tu si môžete vybrať 2 možnosti: „Objednať“ alebo ‚Kúpiť viac‘. Tu môžete tiež zadať svoj zľavový kód, ak ste ho dostali.
- Stlačením tlačidla „Objednať“ dokončite nákup. Ďalej zadajte svoje osobné údaje a môžete sa tiež prihlásiť ako používateľ, ak ste si ho vytvorili. Stlačte tlačidlo „Pokračovať“.
- Potom môžete upraviť svoje údaje alebo si vybrať inú adresu doručenia. Potom stlačte tlačidlo „Pokračovať“.
Následne budete presmerovaní na doručenie, kde môžete opäť zmeniť svoje údaje a vybrať si, či bude vaše bezplatné doručenie realizované prostredníctvom spoločnosti GLS. Potom stlačte tlačidlo „Pokračovať“. - Teraz prejdete k platbe, kde si musíte vybrať, ktorú platobnú kartu chcete použiť. Musíte tiež schváliť svoj nákup a prijať naše obchodné podmienky. O podmienkach si môžete prečítať kliknutím na červený odkaz hneď nad zaškrtávacím políčkom. Potom stlačte tlačidlo „Schváliť“.
- Teraz musíte zadať údaje o svojej karte. Potom stlačte tlačidlo „Dokončiť platbu“.
Ak ste nenašli svoju položku:
V prípade, že ste tovar nenašli, môžete ho vyhľadať niekoľkými rôznymi spôsobmi.
Na pravej strane obrazovky sa nachádza vyhľadávacie pole, do ktorého môžete zadať hľadaný výraz.
Konkrétne svietidlo môžete vyhľadať zadaním napríklad „nástenné svietidlo AJ“, „závesné svietidlo PH“ alebo podobne.
Svietidlá môžete vyhľadávať aj v ponuke na ľavej strane, ak hľadáte závesné svietidlo, kliknite na závesné svietidlo.
Zobrazia sa tu všetky naše prívesky. Potom môžete výber minimalizovať výberom dodávateľa.
Keď ste našli požadované svietidlo, dokončite platbu, ako je uvedené vyššie v kroku 1.
Ako vložím zľavový kód?
- Pridajte tovar do nákupného košíka
- Prejsť do nákupného košíka
- V kroku 1 nájdete miesto, kde môžete zadať svoj zľavový kód/darčekovú kartu
- Stlačte tlačidlo „Aktualizovať“, aby sa zľavový kód prejavil
Ako to urobiť, si môžete pozrieť vo videu nižšie
Môžem si objednať e-mailom alebo faxom?
Nie, nemáme. Z bezpečnostných dôvodov neprijímame objednávky e-mailom ani faxom. Môžete zavolať na zákaznícky servis na číslo +421 258 419 026, ktorý vás prevedie internetovým obchodom a pomôže vám pridať tovar do nákupného košíka, ale musíte sa aktívne zúčastniť na procese nákupu.
Kedy sa mi po zakúpení položky odpíše suma z bankového účtu?
Až po odoslaní tovaru sa suma odpočíta z vášho bankového účtu.
Ako môžem zaplatiť?
Platbu za objednaný tovar je možné uskutočniť online pomocou Visa, MasterCard, Maestro. Všetky náklady si môžete pozrieť v kroku pred autorizáciou objednávky.
Môžem zaplatiť po doručení tovaru k mojim dverám?
Odpoveď. Na dokončenie nákupu v internetovom obchode Lampemesteren.sk musíte zadať údaje o platobnej karte. Suma sa však z vášho bankového účtu odpočíta až po odoslaní tovaru z nášho skladu.
Je bezpečné platiť online platobnými kartami?
Lampemesteren.dk používa veľmi bezpečný platobný systém: DIBS Platby sa uskutočňujú prostredníctvom DIBS cez PBS. Údaje o vašej platobnej karte sú pri odosielaní na spracovanie systémom DIBS chránené a šifrované. V praxi to znamená, že všetky údaje o platobnej karte sa zadávajú prostredníctvom systému DIBS. Spoločnosť Lampemesteren.sk preto nebude vedieť, čo ste zadali, ale bude informovaná o tom, či je transakcia autorizovaná alebo nie.
Môžem vrátiť tovar, s ktorým nie som spokojný?
Áno, tovar môžete vrátiť do 100 dní od jeho prevzatia a získať späť cenu tovaru bez nákladov na dopravu.
Nákup nemôžete zrušiť odmietnutím prevzatia položky bez toho, aby ste nás o tom informovali.
Ak ste nákup zrušili, náklady na vrátenie si hradíte sami.
Ak položka stratila hodnotu, pretože ste ju používali iným spôsobom, ako bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti položky, môžete dostať späť len časť kúpnej ceny.
Ak spotrebiteľ manipuluje s predmetom nad rámec toho, čo je v obchode bežne povolené, a hodnota predmetu sa zníži, spoločnosť Lampemesteren.sk je oprávnená toto zníženie hodnoty odpočítať od sumy za vrátenie. Zníženie hodnoty sa vypočíta ako rozdiel medzi predajnou cenou výrobku a trhovou cenou výrobku pri predaji po vrátení.
V niektorých prípadoch už tovar nemá žiadnu hodnotu z dôvodu používania. V týchto prípadoch nemáte nárok na vrátenie peňazí.
Balenie môže zohrávať úlohu pri strate hodnoty
Ak otvoríte, poškodíte alebo stratíte obal, môže to predstavovať stratu hodnoty. Ak obal ovplyvňuje hodnotu položky pri ďalšom predaji, je potrebné odpočítať náklady na nový obal.
Aká suma mi bude vrátená po vrátení?
V prípade zrušenia objednávky si náklady na dopravu hradíte sami.
V prípade reklamácie vám Lampemesteren.sk vráti cenu tovaru vrátane nákladov na dopravu, ak je reklamácia oprávnená. Ak je tovar znehodnotený, odpočítame vám sumu, ktorú ste povinný uhradiť.
V prípade elektronického bankového prevodu to môže trvať až 30 dní.
Ako môžem inzerovať?
Ak potrebujete podať sťažnosť na svoj výrobok, použite odkaz, ktorý ste od nás dostali pri objednávke. Tu môžete vytvoriť sťažnosť a budete prevedení niektorými krokmi. Po prijatí vašej sťažnosti ju náš zákaznícky servis spracuje a čo najskôr dostanete spätnú väzbu k vašej sťažnosti.
Čo ak je obal pri prevzatí výrobku poškodený?
Pri preberaní tovaru nezabudnite skontrolovať, či nie je viditeľne poškodený. Ak je obal poškodený alebo má iné viditeľné známky poškodenia, mali by ste potvrdiť prevzatie s výhradou poškodenia obsahu alebo úplne odmietnuť prevzatie tovaru a nechať ho odviezť vodičovi.
Ako môžem zistiť, či výrobok spĺňa nové pravidlá označovania energetickými štítkami?
Ak chcete zistiť, či výrobok spĺňa nové pravidlá označovania energetickými štítkami, postupujte takto:
- Skontrolujte, či má výrobok nový energetický štítok, na ktorom je uvedená trieda energetickej účinnosti od A po G a ďalšie informácie o vlastnostiach výrobku.
- Skenovaním QR kódu na štítku pomocou smartfónu získate prístup k európskej registrácii výrobkov pre energetické štítkovanie (EPREL), kde nájdete podrobné informácie o spotrebe energie výrobku, svetelnom toku, teplote farieb, type žiarovky a úrovni hluku.
- porovnajte energetickú účinnosť výrobku v lumenoch na watt s novou triedou energetickej účinnosti pre svetelný tok výrobku. Svetelný tok je mierou svetelného toku, t. j. koľko svetla výrobok vyžaruje. Watt je miera výkonu, t. j. koľko energie výrobok spotrebuje.
- Upozorňujeme, že nové pravidlá označovania energetickými štítkami sa vzťahujú na všetky svetelné zdroje, ako sú žiarovky alebo LED moduly/lampy, ako aj na riadiace jednotky potrebné na pripojenie svetelných zdrojov k elektrickej sieti. Staré pravidlá označovania energetickými štítkami sa vzťahujú len na žiarovky a LED svietidlá.
Ako prekonvertovať staré energetické štítky na nové?
Nie je také jednoduché prepočítať staré energetické štítky na nové, pretože používajú iné merné jednotky a stupnice, ale na prepočet starých energetických štítkov na nové potrebujete poznať svetelný tok a výkon výrobku. Tieto informácie nájdete na obale výrobku, na starom energetickom štítku alebo na stránke EPREL. Potrebujete tiež poznať novú triedu energetickej účinnosti svetelného toku výrobku, ktorú nájdete na novom energetickom štítku alebo v tejto tabuľke.
- Keď máte k dispozícii svetelný tok a výkon výrobku, môžete vypočítať energetickú účinnosť výrobku v lumenoch na watt vydelením svetelného toku výkonom. Napríklad, ak má výrobok svetelný tok 800 lúmenov a výkon 10 wattov, jeho energetická účinnosť je 800/10 = 80 lúmenov na watt.
- Potom môžete porovnať energetickú účinnosť výrobku s novou triedou energetickej účinnosti pre svetelný tok výrobku. Napríklad, ak má výrobok svetelný tok 800 lúmenov, musí mať energetickú účinnosť aspoň 210 lúmenov na watt, aby patril do triedy A, od 120 do 210 lúmenov na watt, aby patril do triedy B atď.
- Takto môžete zistiť, aký nový energetický štítok by mal výrobok mať, ak poznáte len starý štítok. Mali by ste si však uvedomiť, že nové energetické štítky poskytujú aj ďalšie informácie o vlastnostiach výrobku, ako je teplota farieb, typ objímky a úroveň hluku, ktoré na starých energetických štítkoch nenájdete.
Aký je rozdiel medzi starým a novým energetickým štítkom na rok 2023?
Staré štítky používali stupnicu od A++ (najúčinnejší) po E (najmenej účinný), ktorá bola založená na spotrebe energie výrobku v kWh za 1000 hodín. Nové štítky používajú stupnicu od A (najúčinnejší) po G (najmenej účinný), ktorá je založená na energetickej účinnosti výrobku v lumenoch na watt2. Svetelný tok je mierou svetelného toku, t. j. koľko svetla výrobok vyžaruje. Watt je miera výkonu, t. j. koľko energie výrobok spotrebuje.
Nové štítky poskytujú aj viac informácií o svetelnom toku výrobku, teplote farieb, type pätice a spotrebe energie. Teplota farby je mierou farby svetelného zdroja, ktorá môže byť teplá (načervenalá), neutrálna (biela) alebo studená (modrastá). Typ objímky je časť výrobku, ktorá sa montuje do lampy alebo svietidla.
Na nových štítkoch je uvedený QR kód, ktorý môžete naskenovať smartfónom a získať tak prístup k európskej registrácii výrobkov pre energetické štítkovanie (EPREL), kde nájdete podrobné informácie o všetkých modeloch na európskom trhu.
Nové štítky sa vzťahujú na všetky svetelné zdroje, ako sú žiarovky alebo LED moduly/lampy, ako aj na ovládacie zariadenia potrebné na pripojenie svetelných zdrojov k elektrickej sieti. Staré označovanie sa vzťahuje len na žiarovky a LED svietidlá.