- Predchádzajúci
- 1
- 2
- 3
- ...
- 8
- Ďalší
Spoločnosť Luceplan sa zrodila v roku 1978, keď ľudia, ktorí stáli za jej vznikom, chceli niečo hmatateľnejšie ako dovtedy len spoluprácu.
Riccardo Sarfatti, Paolo Rizzatto a Sandra Severi teraz vytvorili spoločnosť Luceplan ako ohnisko svojej tvorivej energie a inovatívnych riešení poháňaných túžbou po rozvoji a inovácii.
To všetko je zabalené do krásneho a vysoko udržateľného dizajnu od spoločnosti Luceplan, ktorá je teraz súčasťou skupiny Philips.
Luceplan je postavený na týchto tézach:
1. Pozornosť venovaná detailom - sledovanie potrebných náhradných dielov, údržby alebo čistenia predĺži životnosť výrobku.
2. Dizajn životného cyklu - navrhovanie po vytvorení výrobku, zohľadnenie toho, čo sa deje po jeho použití, prostredníctvom likvidácie a recyklácie a inovatívnych obalov.
3. Úcta k životnému prostrediu - nepoužívajú sa žiadne znečisťujúce farby a procesy, ktoré prispievajú k zníženiu vplyvu na životné prostredie.
4. Výskum a vývoj - Výskum a vývoj je neoddeliteľnou súčasťou spoločnosti Luceplan
Je dôležité pozerať sa dopredu a chápať správanie spotrebiteľov a zmeny, ku ktorým dochádza v priemyselnej výrobe, obstarávaní surovín, optimalizácii, úsporách, zmenách v distribúcii a nákupných zvyklostiach a potrebách, aby spoločnosť Luceplan bola vždy v popredí.
Úspora energie je najvyššou prioritou a nemôže sa obmedzovať na vzťah medzi osvetlením a spotrebou energie: musí zahŕňať šetrnosť k životnému prostrediu, ktorá sa vzťahuje na celú prevádzku - od výberu materiálu až po výrobný proces, od životnosti výrobku až po jeho údržbu.
Ak vyrábate výrobky s dlhou životnosťou, musíte ich mať nielen krásne, ale aj technologicky kvalitné. Dlhá životnosť však znamená aj to, že je šetrnejšia k životnému prostrediu a prežije výkyvy módy.
Viac informácií nájdete na webovej stránke spoločnosti Luceplan tu