KDE JE MÔJ BALÍK?
Sledujte svoje zásielky nepretržite
Pomocou informácií o preprave zistíte, kde sa vaša zásielka nachádza. Stav zásielky môžete sledovať nepretržite. Po odovzdaní balíka spoločnosti PostNord/GLS atď. od nás dostanete e-mailom číslo balíka.\ Takto vás môžeme vždy informovať o aktuálnom stave zásielky.
Sbalík sa stratil - čo mám robiť?
Ak ste zásielku nedostali ani 10 pracovných dní po prijatí e-mailu s potvrdením o odoslaní, kontaktujte náš zákaznícky servis. Môžu skontrolovať, kde sa zásielka nachádza, a v niektorých prípadoch ju aj sledovať.\ Napíšte nám e-mail na info@lampemesteren.sk alebo nám zavolajte na '+421 258 419 026
Máte ďalšie otázky?
Kontaktujte nás na info@lampemesteren.sk alebo na '+421 258 419 026, sme pripravení vám pomôcť.