Obsah balíka skontrolujte hneď po jeho doručení. Uistite sa, že ste dostali správny výrobok, že nie je poškodený a že v zásielke nič nechýba. Ak tak neurobíte v primeranej lehote (dva dni) po doručení, Lampemesteren.sk nenesie zodpovednosť za prípadné škody. Ak je balík a/alebo jeho obsah v čase doručenia poškodený, mali by ste otvoriť reklamáciu prostredníctvom jedinečného odkazu, ktorý ste dostali po odoslaní objednávky - stačí kliknúť na "Reklamovať" v dolnej časti stránky so stavom a postupovať podľa pokynov. Budete potrebovať fotografie vonkajšieho aj vnútorného obalu - vrátane prepravného štítku - ako aj samotného poškodenia.
Lampemesteren.sk nezodpovedá za výrobky poškodené počas prepravy. Vašu objednávku vždy balíme veľmi starostlivo, aby sme minimalizovali prípadné poškodenie pri preprave.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov kontaktujte zákaznícky servis. Môžete nás kontaktovať prostredníctvom pošty (
info@lampemesteren.sk), živého chatu alebo telefonicky. V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.