Podmienky a pravidlá

S kým obchodujete?

Obchodujete s Lampemesteren.sk.

Naše kancelárie sa nachádzajú na adrese:
DÁNSKO:
Lampemesteren.sk
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DÁNSKO

Číslo DPH: DK24210081

E-mail: info@lampemesteren.sk
Tel: +421 258 419 026

Podmienky a pravidlá

Zadaním objednávky na tejto webovej stránke automaticky súhlasíte s našimi podmienkami. Preto vám odporúčame, aby ste si tieto podmienky pred zadaním objednávky dôkladne prečítali.

Dodacie lehoty

sme dostali od príslušných dodávateľov. Občas sa stáva, že jednotlivé výrobky sú dočasne na objednávku, čo môže spôsobiť oneskorenie; to sa týka najmä dodávateľov so sídlom v zahraničí. Očakávané dodacie lehoty vám oznámime hneď, ako budú k dispozícii.

Preprava na palete
Niektoré výrobky sa musia kvôli svojej krehkosti a/alebo veľkosti prepravovať na drevenej palete. Palety nie je možné doručiť do zásielkového obchodu - iba na súkromnú alebo firemnú adresu. Musí byť prítomná aj osoba, ktorá zásielku prevezme a podpíše.

Vodič doručí paletu k obrubníku. Uistite sa, že vodič sa môže ľahko dostať na miesto doručenia. Paletu je potrebné vyložiť na pevný povrch - nie na trávu alebo štrk, pretože to môže potenciálne poškodiť položky na palete.

Nákup produktov

Keď si vyberiete požadované produkty a vložíte ich do nákupného košíka, budete požiadaní o poskytnutie osobných údajov vrátane vášho mena, adresy a platobných údajov. Po ich vykonaní a odoslaní objednávky vám zašleme potvrdenie e-mailom. Upozorňujeme, že to nie je konečné potvrdenie vašej objednávky.

Dostanete tiež jedinečný odkaz, ktorý vám umožní skontrolovať stav vašej objednávky vrátane odhadovaných termínov dodania.

Po schválení vašej platby a zaregistrovaní vašej objednávky v našom sklade dostanete konečné potvrdenie e-mailom vrátane osobného čísla na sledovanie, ktoré môžete použiť na sledovanie vašej objednávky, ako aj konečnú faktúru. Spoločnosť Lampermesteren.com vám nebude účtovať poplatky za vašu objednávku, kým neopustí náš sklad.

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa nákupu tovaru od spoločnosti Lampemesteren.com, alebo ak uprednostňujete osobný servis a poradenstvo, neváhajte nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 258 419 026 v pracovných dňoch od 08:30 do 16:00 stredoeurópskeho času alebo napíšte na info@lampemesteren.sk - radi vám pomôžeme. Môžete si tiež pozrieť naše často kladené otázky, kde odpovedáme na najčastejšie otázky.

V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.

Platba

Na Lampemesteren.sk prijímame platby prostredníctvom kariet VISA a Mastercard. Platba sa z vašej karty stiahne až vtedy, keď vaša objednávka opustí náš sklad. Všetky ceny na Lampemesteren.sk sú uvedené v EUR a zahŕňajú 20% DPH.
Pri platbe kreditnou kartou stiahneme rezervovanú sumu z vášho účtu do 2 bankových dní.

Platba na dobierku (Poplatok: 3 EUR)
Pri platbe na dobierku upozorňujeme na nasledovné:
- Celá suma objednávky sa platí priamo kuriérovi, ktorý objednávku doručuje.
- Dobierku nie je možné zaplatiť pri sume vyššej ako 1300 EUR
- Na vybavenie zásielky je možné zvoliť iba spoločnosť UPS.
- Nie je možné zaplatiť dobierku za objednávky, ktoré obsahujú produkt takého rozsahu, že si vyžaduje špecializovanú prepravu.

Prijímame služby PayPal.

Je možné platiť aj bankovým prevodom. Vašu objednávku odošleme hneď, ako bude vaša platba zaregistrovaná v našom systéme.

Zásady ochrany osobných údajov

V spoločnosti Lampemesteren zhromažďujeme a používame rôzne informácie o vás v súvislosti s vaším nákupom u nás.

Nižšie nájdete naše zásady ochrany osobných údajov. Prečítajte si ju, ak sa chcete dozvedieť viac o tom, prečo a ako bezpečne zaobchádzame s vašimi osobnými údajmi.

Tu si môžete pozrieť, ako spoločnosť Lampemesteren dodržiava Persondataloven (dánsky zákon o ochrane osobných údajov) od 24. mája 2018.

Prečítajte si naše zásady ochrany osobných údajov tu


Cookies

Lampemesteren.sk používa súbory cookie na optimalizáciu funkčnosti našich stránok, aby sme vám čo najviac uľahčili ich návštevu. Súbory cookie môžete zo svojho počítača kedykoľvek vymazať v závislosti od výberu prehliadača.

Facebook advanced matching
Súhlasom s používaním marketingových súborov cookie vyjadrujete súhlas s používaním Facebook Advanced Matching, ktorý zlepšuje atribúciu a sledovanie konverzií našich reklám na Facebooku. Na základe vášho mena, telefónneho čísla, e-mailu a adresy zhromažďujeme a zdieľame šifrované informácie so spoločnosťou Facebook (Meta). Tieto informácie následne používa spoločnosť Facebook na identifikáciu vášho profilu a následné vytvorenie cieľových skupín s podobnými ľuďmi. Marketingové súbory cookie môžete kedykoľvek odmietnuť prostredníctvom našich zásad používania súborov cookie.

Rozšírený elektronický obchod Google Ads
Súhlasom s používaním marketingových súborov cookie vyjadrujete súhlas s používaním rozšírených konverzií Google Ads, ktoré vylepšujú našu atribúciu Google Ads a sledovanie konverzií. Na základe vášho mena, telefónneho čísla, e-mailu a adresy zhromažďujeme a zdieľame šifrované informácie so spoločnosťou Google (Alphabet Inc.). Tieto informácie spoločnosť Google následne používa na identifikáciu vášho profilu v službe Google a na sledovanie vášho nákupu. Marketingové súbory cookie môžete kedykoľvek odmietnuť prostredníctvom našich zásad používania súborov cookie. Okrem toho môžu používatelia Google v rámci nastavení reklám Google kontrolovať, ktoré reklamy sa im zobrazujú v službách Google vrátane reklám Customer Match.

Prihlasovanie

Lampemesteren.sk používa systém zaznamenávania informácií, ktorý nám poskytuje štatistický obraz o tom, koľko návštevníkov máme, odkiaľ prichádzajú, ktoré stránky si prezerajú atď. Tieto informácie sa používajú len na optimalizáciu stránky Lampemesteren.sk.

Obchodné podmienky

Doručujeme po celom svete a zásielky zasielame prostredníctvom spoločností DPD, UPS, GLS a DSV. Pri objednávkach v hodnote 99 EUR a viac ponúkame dopravu v rámci EÚ zdarma. Pri objednávkach nižších ako 99 EUR v rámci EÚ je poštovné 12 EUR. Všetky ostatné poplatky za dopravu sa vypočítavajú podľa adresy doručenia. Dodacia lehota závisí aj od dodacej adresy, ako aj od toho, či je výrobok v požadovanej farbe/variante na sklade.

Špeciálne objednávky môžu predĺžiť čas dodania - informácie o predpokladanom čase výroby nájdete v popise jednotlivých výrobkov. Pri zadávaní objednávky uvedieme odhadovaný dátum dodania, a ak z nejakého dôvodu nebude možné tento dátum dodržať, budete čo najskôr kontaktovaní prostredníctvom nášho automatizovaného poštového systému Edison. Stav svojej objednávky si môžete kedykoľvek skontrolovať prostredníctvom odkazu, ktorý ste dostali po odoslaní objednávky.

Väčšinu nášho tovaru zasielame prostredníctvom balíkovej pošty. Vďaka tomu je možné sledovať zásielky, ak sa vyskytnú problémy alebo oneskorenie. Niektoré výrobky - vzhľadom na ich veľkosť, hmotnosť alebo krehkosť - zasielame na drevených paletách. Lampemesteren.sk nezodpovedá za oneskorenia spôsobené prepravnými spoločnosťami.

Obsah balíka skontrolujte hneď po jeho doručení, ešte pred inštaláciou výrobku. Uistite sa, že ste dostali správny výrobok, nepoškodený a že v zásielke nič nechýba. Ak tak neurobíte v primeranej lehote (dva dni) po doručení, Lampemesteren.sk nenesie zodpovednosť za prípadné škody.

Ak je balík a/alebo jeho obsah v čase doručenia poškodený, mali by ste otvoriť reklamáciu prostredníctvom jedinečného odkazu, ktorý ste dostali po odoslaní objednávky - stačí kliknúť na "Reklamovať" v dolnej časti stránky so stavom a postupovať podľa pokynov. Budete potrebovať fotografie vonkajšieho aj vnútorného obalu - vrátane prepravného štítku - ako aj samotného poškodenia.
Lampemesteren.sk nezodpovedá za výrobky poškodené počas prepravy. Vašu objednávku vždy balíme veľmi starostlivo, aby sme minimalizovali prípadné poškodenie pri preprave.

V prípade nedostatočného dodržiavania predpisov sa môže uplatniť Købeloven (zákon o nákupe v Dánsku). (§8, časť 1, č. 14)

V prípade zásielok mimo EÚ si prosím uvedomte, že vaša objednávka sa môže oneskoriť pri colnom konaní a že nenesieme zodpovednosť za oneskorenia súvisiace s colným konaním. Za prípadné colné poplatky alebo dovozné poplatky ste zodpovední vy.

Vrátenie tovaru

Svoj nákup môžete vrátiť na Lampmesteren.sk do 100 dní od doručenia. Na otvorenie vrátenia stačí použiť jedinečný odkaz, ktorý ste dostali po odoslaní objednávky. Kliknite na "Vrátiť" v dolnej časti stránky so stavom a postupujte podľa pokynov. V krátkom čase dostanete štítok na vrátenie tovaru, ktorého cena vám bude odpočítaná z vrátenej sumy.

Nezabudnite vrátiť tovar v pôvodnom, nepoškodenom obale. Vyhnite sa písaniu na obal a zbytočnému používaniu lepiacej pásky a vždy si nechajte vystaviť potvrdenie o odoslaní. Nesprávny obal a balenie môžu spôsobiť poškodenie počas prepravy, a to môže mať za následok, že vám zrušíme právo na vrátenie tovaru, preto buďte opatrní. V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa prepravy nás neváhajte kontaktovať.

Objednávku nám prosím zašlite späť čo najskôr, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď ste nás informovali, že chcete tovar vrátiť.

Nezabudnite, že ste zodpovední za priame náklady na vrátenie akéhokoľvek tovaru.

Za tovar ste zodpovední aj od okamihu prevzatia zásielky. Ak bol nainštalovaný/montovaný alebo ak došlo k jeho opotrebovaniu alebo poškodeniu, vyhradzujeme si právo odmietnuť vrátenie.

Vrátenie tovaru zašlite na adresu:
Odinsvej 6 - Port 32-35
DK-6950 Ringkøbing
DÁNSKO

Odporúčame, aby ste vrátenie zaslali prostredníctvom balíkovej pošty. Takto je možné ľahko sledovať zásielku a zistiť, či bola alebo nebola doručená na adresu Lampemesteren.sk. V určitých situáciách - napríklad v prípade obzvlášť veľkých, ťažkých alebo nepohodlných výrobkov alebo veľkého množstva objednávok - nie je balíková pošta najlepšou voľbou. V takom prípade nás môžete kontaktovať ohľadom našich ďalších partnerov pre prepravu a cenových odhadov. Vrátené zásielky zaslané na dobierku alebo s nedostatočným poštovným budú odmietnuté.

UPOZORNENIE! Balík, prosím, vráťte na adresu spoločnosti Lampemesteren - ak ho vrátite do balíkového obchodu alebo na poštu, nebude vyzdvihnutý.

Po prijatí výrobku a schválení jeho vrátenia vám čo najrýchlejšie vrátime peniaze za nákup v súlade s Forbrugeraftaleloven (zákon o spotrebiteľských zmluvách v Dánsku) § 21, časti 3 a 4. Vrátime peniaze len za spôsob platby použitý pri nákupe, aby sme zabránili použitiu odcudzených kreditných/debetných kariet. V prípade bankového prevodu uveďte všetky príslušné čísla účtov, triediace kódy atď. Poštovú poukážku si prosím uschovajte ako dôkaz o odoslaní.

Opäť platí, že náklady na vrátenie tovaru znášate vy.

ODR

Ak chcete podať sťažnosť na svoj nákup, obráťte sa na Pedera Frölunda alebo Jørgena Bækgaarda Andersena tu v spoločnosti Lampemesteren. Ak sa nám nepodarí nájsť uspokojivé riešenie, môžete svoju sťažnosť poslať na adresu:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
DÁNSKO
naevneneshus.dk

Ak máte bydlisko v inej krajine EÚ ako v Dánsku, môžete podať sťažnosť prostredníctvom online portálu Komisie EÚ pre sťažnosti - http://ec.europa.eu/odr.

Odpisy

Keď spotrebiteľ používa výrobok, jeho hodnota sa znižuje alebo znehodnocuje. Ak používate výrobok nad rámec bežne akceptovaného a tento výrobok sa znehodnotí, spoločnosť Lampemesteren.hu má právo znížiť vrátenú sumu pri vrátení výrobku. Znehodnotenie je rozdiel medzi pôvodnou nákupnou cenou a trhovou cenou, ktorú môžeme účtovať pri ďalšom predaji výrobku po jeho vrátení. Trhová cena je hodnota výrobkov v bežnej maloobchodnej transakcii medzi naším internetovým obchodom a spotrebiteľom, a nie medzi naším internetovým obchodom a iným internetovým obchodom alebo medzi dvoma spotrebiteľmi.

V určitých situáciách používanie výrobku znamená, že ho už nie je možné ďalej predať. V takom prípade strácate nárok na vrátenie peňazí za vrátenie tohto výrobku.

Balenie môže zohrávať úlohu pri znehodnotení. Otvorený, poškodený alebo stratený obal môže znížiť hodnotu výrobku. Ak stav obalu ovplyvňuje ďalší predaj výrobku, náklady na nový obal sa odpočítajú od vrátenia peňazí.

Viac informácií o vrátení tovaru nájdete tu.

Reklamácie

Na všetok tovar sa vzťahujú pravidlá zákona o kúpe tovaru (Købelovens) o 24-mesačnom nároku na reklamáciu. Toto právo na reklamáciu znamená, že môžete reklamovať všetky chyby, ktoré sa vyskytnú do 24 mesiacov od nákupu. Právo na reklamáciu sa neuplatňuje, ak vada vznikla v dôsledku nesprávneho používania, nedostatočnej údržby alebo každodenného opotrebovania.

Ak sa stretnete s vadou, chýbajúcimi dielmi alebo chýbajúcimi dodávkami, kontaktujte zákaznícky servis na čísle +421 258 419 026 alebo na adrese info@lampemesteren.sk.
V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.

Viac informácií o reklamáciách a o tom, ako nájsť svoju objednávku, nájdete tu

V prípade oprávnenej reklamácie vám preplatíme (primerané) náklady na dopravu.

Výrobok prosím zašlite na adresu: sk
Birkemosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DÁNSKO

Alternatívne vám môžeme poslať e-mail s návratovým štítkom, ktorý si môžete vytlačiť a pripevniť - na dobre viditeľnom mieste - na balík.

Zodpovednosť

Spoločnosť Lampemesteren nenesie zodpovednosť za žiadne chyby a/alebo opomenutia na tejto webovej stránke, vypredané výrobky, zmeny v dodávkach vykonané našimi dodávateľmi alebo akékoľvek oneskorenia mimo našej kontroly.

Vyhradzujeme si právo kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť informácie, ceny a opisy akéhokoľvek tovaru a výrobkov.

Vyhradzujeme si tiež právo odmietnuť objednávky, pri ktorých sa spoločne uplatňujú množstevné zľavy, zákaznícke klubové karty a zľavové kódy.

Darčekové karty

Naše darčekové karty môžete použiť na nákup akýchkoľvek našich produktov. Karty sa vydávajú bez mena, takže sú ideálnym darčekom.

Darčekové karty sú platné tri roky od dátumu nákupu. Nie je možné ich vymeniť za hotovosť. Ak si darčekovú kartu rozmyslíte, môžete ju do 14 dní od zakúpenia vrátiť a dostanete späť celú sumu. Sumy nižšie ako 10 EUR budú vrátené bankovým prevodom.

Zľavy

Zľavové kódy a iné zľavy nie je možné kombinovať so zákazníckou klubovou kartou ani použiť na už zľavnené produkty. Upozorňujeme, že zľavové kódy a iné zľavy nemožno uplatniť na výrobky Philips Hue.