Náhrady

Ako môžem získať svoje peniaze späť?

Peniaze vám vrátime hneď po prijatí a spracovaní vášho vrátenia. Upozorňujeme, že v rušných obdobiach môže trvať spracovanie vrátenia tovaru na našom oddelení vrátenia tovaru 7-10 dní.

Ako dlho bude vrátenie peňazí trvať po tomto termíne, závisí od toho, ako ste za výrobok zaplatili:


Kreditnou/debetnou kartou: 2-5 pracovných dní po spracovaní vášho vrátenia.

Služba PayPal: Po uplynutí lehoty na úhradu platby za tovar alebo službu PayPal: Po spracovaní vášho vrátenia: 2-5 pracovných dní. Na webovej stránke alebo v aplikácii PayPal sa môžete rozhodnúť, či chcete vrátenie peňazí previesť na bankový účet alebo na účet PayPal.

Bankovým prevodom: Do 30 pracovných dní po spracovaní vášho vrátenia. Vo formulári na vrátenie peňazí uveďte všetky príslušné čísla účtov, smerovacie kódy atď.

Platba na dobierku:  Vrátenie peňazí je možné len po zaregistrovaní platby.
Vrátenie peňazí je možné len bankovým prevodom.
Vo formulári na vrátenie peňazí uveďte všetky príslušné čísla účtov, kódy prevodov atď.

Faktúra: Do 30 pracovných dní po spracovaní vášho vrátenia. Ak ste si objednali viacero položiek, platíte len za tie, ktoré si ponecháte. Ak ste už zaplatili faktúru a vrátenie uskutočníte do 30 dní od prevzatia zásielky, vrátime vám sumu za nákup.

Reklamácie

Ak ste obdržali chybný alebo poškodený výrobok, mali by ste ho reklamovať. Stačí použiť odkaz, ktorý ste dostali po odoslaní objednávky, kliknúť na "Reklamovať" v dolnej časti stránky a postupovať podľa pokynov. Budete musieť priložiť fotografie, na ktorých bude poškodenie alebo závada jasne viditeľná aspoň na jednej z fotografií. Takisto nezabudnite poslať aspoň jednu fotografiu celého výrobku nasnímanú spredu a jednu zozadu, ako aj fotografie vnútorného a vonkajšieho obalu vrátane prepravného štítku. Reklamáciu spracujeme a budeme vás čo najskôr kontaktovať. Reklamačné postupy sa u jednotlivých dodávateľov líšia.
Akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa náhrad?

Akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa náhrad?

Contact our Customer Service team at info@lampemesteren.SK or +421 258 419 026 – we’re happy to help. At this time customer service can only handle inquiries sent in English.