Často kladené otázky

Päť najlepších

Prečo som nedostal potvrdenie objednávky?
Ak ste nedostali potvrdenie objednávky poštou, je možné, že vaša e-mailová adresa bola zadaná nesprávne. Obráťte sa na zákaznícky servis - môžu rýchlo vykonať opravu.

Kedy mi bude účtovaná suma za môj nákup?
Cena za nákup vám bude účtovaná až po odoslaní objednávky z nášho skladu.

Kedy bude moja objednávka doručená?
Dodávame po celom svete a zásielky zasielame prostredníctvom spoločností UPS, GLS a DSV. Čas dodania závisí od doručovacej adresy, ako aj od toho, či je výrobok vo vami požadovanej farbe/variante na sklade. Špeciálne objednávky môžu predĺžiť čas dodania - informácie o predpokladanom čase výroby nájdete v popise jednotlivých výrobkov.

Ak je to možné, vaša objednávka bude odoslaná v ten istý deň, ako ste si ju objednali.

Má Lampemesteren.hu kamenný obchod?
Áno - máme predajňu/predvádzacie miestnosti v Kodani a v našom sídle v Ringkøbingu v Dánsku.

Čo ak sa vyskytne problém s výrobkom, ktorý som si objednal?
Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob reklamácie je použiť jedinečný odkaz na stav objednávky, ktorý ste dostali po odoslaní objednávky. Stačí kliknúť na "Reklamovať" v dolnej časti stránky so stavom objednávky a postupovať podľa pokynov. Po prijatí vašej reklamácie ju niekto z nášho tímu služieb zákazníkom spracuje a čo najrýchlejšie vás bude kontaktovať.

Ako môžem použiť svoj zľavový kód?

1.Vložte produkt do nákupného košíka
2.Prejdite do nákupného košíka
V kroku 1 sa zobrazí políčko, do ktorého môžete zadať svoj zľavový kód/darčekovú kartu
4.Zadajte kód a kliknite na "Aktualizovať" pre jeho aktiváciu

V nasledujúcom videu si môžete pozrieť, čo presne treba urobiť:

Nakupovanie, objednávanie a platba

Ako môžem zadať objednávku?
Keď ste našli, čo hľadáte...

1) Vložte výrobok do nákupného košíka kliknutím na "PRIDAŤ DO KOŠÍKA". V pravom hornom rohu obrazovky sa zobrazí červený pruh s nápisom "KOŠÍK". Kliknutím na 'GO TO BASKET' (Prejsť do košíka) dokončíte nákup.

2) Teraz máte na výber dve možnosti - 'CONTINUE SHOPPING' (Pokračovať v nakupovaní) alebo 'NEXT STEP' (Ďalší krok). Tu môžete tiež zadať zľavový kód alebo použiť darčekovú kartu, vybrať spôsob dopravy alebo pridať komentár k objednávke. Ak ste pripravení pokračovať ďalej, kliknite na 'NEXT STEP'.

3) Tu môžete zadať svoje osobné údaje alebo sa prihlásiť, ak ste už zaregistrovaný ako zákazník. Môžete sa tiež prihlásiť k odberu našich noviniek alebo pridať inú adresu na doručenie. Aby ste mohli pokračovať, musíte prijať naše zmluvné podmienky. (Môžete si ich prečítať kliknutím na červený odkaz.) Kliknite na "ĎALŠÍ KROK".

4) Teraz máte možnosť vykonať zmeny fakturačnej/doručovacej adresy alebo spôsobu doručenia. Vyberte si preferovaný spôsob platby a kliknite na 'NEXT STEP'.

5) Ak platíte kreditnou alebo debetnou kartou alebo prostredníctvom služby PayPal, zadajte požadované informácie a postupujte podľa pokynov. Po dokončení nákupu sa zobrazí potvrdenie objednávky. (Ak platíte prostredníctvom faktúry alebo bankového prevodu, prejdete priamo na potvrdenie).

Čo ak som nenašiel, čo hľadám?
Výrobky môžete vyhľadávať niekoľkými rôznymi spôsobmi:

1) V hornej časti stránky sa nachádza vyhľadávacie pole. V
ňom môžete vyhľadať konkrétnu lampu ("PH 5"), štýl alebo typ ("vonkajšie lampy"), dizajnéra alebo výrobcu ("Artemide") alebo dokonca farbu.

2) V hlavnom menu nájdete odkazy na prezeranie celej našej ponuky, ako aj novinky, výrobky vo výpredaji, značky, dizajnérov a tiež množstvo inšpiratívnych návrhov a článkov.

3) Na ľavej strane stránky sa často zobrazuje časť s vyhľadávaním, kde si môžete filtrovať vyhľadávanie podľa typu, farby, materiálu a mnohých ďalších
kritérií.

Čo ak som stále zmätený?
Kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 258 419 026 alebo na adrese info@lampemesteren.sk – člen nášho tímu služieb zákazníkom vám rád pomôže!
V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.


Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?
Na stránke Lampemesteren.sk prijímame platby prostredníctvom kariet VISA a Mastercard. Prijímame aj platby cez PayPal a bankové prevody. Pred potvrdením objednávky sa dozviete všetky príslušné poplatky za platbu.
Pri platbe kreditnou kartou stiahneme rezervovanú sumu z vášho účtu do 2 bankových dní.

Môžem zaplatiť až po doručení objednávky?
Platba na dobierku (Poplatok: 3 EUR)
Pri platbe na dobierku upozorňujeme na nasledovné:
- Celá suma objednávky sa platí priamo kuriérovi, ktorý objednávku doručuje.
- Dobierku nie je možné zaplatiť pri sume vyššej ako 1300 EUR
- Na vybavenie zásielky je možné zvoliť iba spoločnosť UPS.
- Nie je možné zaplatiť dobierku za objednávky, ktor

Môžem zadať objednávku poštou alebo faxom?
Nie. Z bezpečnostných dôvodov nemôžeme prijímať objednávky poštou alebo faxom. Náš tím zákazníckeho servisu vás ochotne prevedie procesom v našom webovom obchode, ale samotnú objednávku budete musieť aj tak zadať sami.

Je platba online bezpečná?
Určite. Pretože bezpečnosť je pre Lampemesteren.sk
najvyššou prioritou, všetka komunikácia medzi držiteľmi kariet a naším platobným systémom prebieha cez šifrované spojenie SSL (Secure Socket Layer). Inými slovami, prístup k vašim údajom má len spoločnosť Nets, ktorá v našom mene zhromažďuje digitálne platby. Jediné, čo uvidíme, je, či bola vaša transakcia schválená.

Akú dokumentáciu dostanem?
Hneď po schválení objednávky vám zašleme potvrdenie objednávky, v ktorom bude uvedené, čo ste si objednali a zaplatili. Toto potvrdenie si uložte a/alebo vytlačte, pretože slúži aj ako záručný doklad.

Preprava a doručenie

Kedy bude moja objednávka doručená?
Doručujeme po celom svete a zásielky zasielame prostredníctvom DPD, UPS, GLS a DSV. Čas dodania závisí od doručovacej adresy, ako aj od toho, či je výrobok v požadovanej farbe/variante na sklade. Špeciálne objednávky môžu predĺžiť čas dodania - informácie o predpokladanom čase výroby nájdete v popise jednotlivých výrobkov.

Môžem si nechať doručiť objednávku na inú ako fakturačnú adresu?
Áno. Počas procesu objednávania máte možnosť zadať inú dodaciu adresu.

Môžem po odoslaní objednávky zmeniť dodaciu adresu?
Ak chcete zmeniť adresu doručenia, stačí použiť jedinečný odkaz na stav objednávky, ale majte na pamäti, že po vystavení faktúry už nemôžete vykonať zmeny v objednávke.

Čo sa stane, ak moja objednávka zmizne počas prepravy?
Ak odhadovaný dátum doručenia už uplynul a vy ste svoju objednávku stále nedostali, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom - radi vám pomôžu zistiť, čo sa s vaším balíkom stalo. Stačí nám poslať e-mail na adresu info@lampemesteren.sk or call us at +421 258 419 026.
V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.

Vrátenie tovaru a reklamácie

Čo ak je obal pri doručení mojej objednávky poškodený?
Po doručení objednávky skontrolujte, či nie je viditeľne poškodená. Ak je obal poškodený alebo ak vidíte akékoľvek iné známky poškodenia, buď prijmite zásielku s výhradou možného poškodenia obsahu balíka, alebo zásielku úplne odmietnite a nechajte prepravnú spoločnosť, aby nám ju vrátila.

Môžem reklamovať chybný výrobok? Pri
nákupe na Lampemesteren.sk môžete reklamovať všetky vady, ktoré vzniknú do 24 mesiacov od nákupu. Pokiaľ bude reklamácia schválená, vrátime vám kúpnu cenu vrátane nákladov na dopravu.

Môžem vrátiť výrobok, s ktorým nie som spokojný?
Áno, výrobok môžete vrátiť do 100 dní od jeho prevzatia a dostanete späť cenu výrobku zníženú o náklady na dopravu.

Ak bol výrobok nainštalovaný alebo vykazuje akékoľvek známky používania, opotrebovania alebo poškodenia, vyhradzujeme si právo vrátenie odmietnuť.

Viac informácií o reklamáciách nájdete here.

Viac informácií o vrátení tovaru nájdete  here.

Viac informácií o vrátení peňazí nájdete here.