Ako môžem zadať objednávku?Keď ste našli, čo hľadáte...
1) Vložte výrobok do nákupného košíka kliknutím na "PRIDAŤ DO KOŠÍKA". V pravom hornom rohu obrazovky sa zobrazí červený pruh s nápisom "KOŠÍK". Kliknutím na 'GO TO BASKET' (Prejsť do košíka) dokončíte nákup.
2) Teraz máte na výber dve možnosti - 'CONTINUE SHOPPING' (Pokračovať v nakupovaní) alebo 'NEXT STEP' (Ďalší krok). Tu môžete tiež zadať zľavový kód alebo použiť darčekovú kartu, vybrať spôsob dopravy alebo pridať komentár k objednávke. Ak ste pripravení pokračovať ďalej, kliknite na 'NEXT STEP'.
3) Tu môžete zadať svoje osobné údaje alebo sa prihlásiť, ak ste už zaregistrovaný ako zákazník. Môžete sa tiež prihlásiť k odberu našich noviniek alebo pridať inú adresu na doručenie. Aby ste mohli pokračovať, musíte prijať naše zmluvné podmienky. (Môžete si ich prečítať kliknutím na červený odkaz.) Kliknite na "ĎALŠÍ KROK".
4) Teraz máte možnosť vykonať zmeny fakturačnej/doručovacej adresy alebo spôsobu doručenia. Vyberte si preferovaný spôsob platby a kliknite na 'NEXT STEP'.
5) Ak platíte kreditnou alebo debetnou kartou alebo prostredníctvom služby PayPal, zadajte požadované informácie a postupujte podľa pokynov. Po dokončení nákupu sa zobrazí potvrdenie objednávky. (Ak platíte prostredníctvom faktúry alebo bankového prevodu, prejdete priamo na potvrdenie).
Čo ak som nenašiel, čo hľadám? Výrobky môžete vyhľadávať niekoľkými rôznymi spôsobmi:
1) V hornej časti stránky sa nachádza vyhľadávacie pole. V
ňom môžete vyhľadať konkrétnu lampu ("PH 5"), štýl alebo typ ("vonkajšie lampy"), dizajnéra alebo výrobcu ("Artemide") alebo dokonca farbu.
2) V hlavnom menu nájdete odkazy na prezeranie celej našej ponuky, ako aj novinky, výrobky vo výpredaji, značky, dizajnérov a tiež množstvo inšpiratívnych návrhov a článkov.
3) Na ľavej strane stránky sa často zobrazuje časť s vyhľadávaním, kde si môžete filtrovať vyhľadávanie podľa typu, farby, materiálu a mnohých ďalších
kritérií.
Čo ak som stále zmätený? Kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 258 419 026 alebo na adrese
info@lampemesteren.sk – člen nášho tímu služieb zákazníkom vám rád pomôže!
V súčasnosti môže zákaznícky servis vybavovať len otázky zaslané v angličtine.
Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku? Na stránke Lampemesteren.sk prijímame platby prostredníctvom kariet VISA a Mastercard. Prijímame aj platby cez PayPal a bankové prevody. Pred potvrdením objednávky sa dozviete všetky príslušné poplatky za platbu.
Pri platbe kreditnou kartou stiahneme rezervovanú sumu z vášho účtu do 2 bankových dní.
Môžem zaplatiť až po doručení objednávky? Platba na dobierku (Poplatok: 3 EUR)
Pri platbe na dobierku upozorňujeme na nasledovné:
- Celá suma objednávky sa platí priamo kuriérovi, ktorý objednávku doručuje.
- Dobierku nie je možné zaplatiť pri sume vyššej ako 1300 EUR
- Na vybavenie zásielky je možné zvoliť iba spoločnosť UPS.
- Nie je možné zaplatiť dobierku za objednávky, ktor
Môžem zadať objednávku poštou alebo faxom?Nie. Z bezpečnostných dôvodov nemôžeme prijímať objednávky poštou alebo faxom. Náš tím zákazníckeho servisu vás ochotne prevedie procesom v našom webovom obchode, ale samotnú objednávku budete musieť aj tak zadať sami.
Je platba online bezpečná?Určite. Pretože bezpečnosť je pre Lampemesteren.sk
najvyššou prioritou, všetka komunikácia medzi držiteľmi kariet a naším platobným systémom prebieha cez šifrované spojenie SSL (Secure Socket Layer). Inými slovami, prístup k vašim údajom má len spoločnosť Nets, ktorá v našom mene zhromažďuje digitálne platby. Jediné, čo uvidíme, je, či bola vaša transakcia schválená.
Akú dokumentáciu dostanem?Hneď po schválení objednávky vám zašleme potvrdenie objednávky, v ktorom bude uvedené, čo ste si objednali a zaplatili. Toto potvrdenie si uložte a/alebo vytlačte, pretože slúži aj ako záručný doklad.